دسته بندی کالاها

اینستاگرام کفش
تخفیف ها رو از دست نده

دسته بندی کالاها

چگونه با کفش پاشنه بلند بدون خستگی  راه برویم

چگونه با کفش پاشنه بلند بدون خستگی راه برویم

کفش پاشنه بلند می‌تواند بهترین دوست خانم ها باشد. کفش پاشنه بلند به شما کمک می‌کند بلندتر و لاغرتر به نظر برسید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. با این حال، راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند می تواند کمی مشکل باشد، به خصوص اگر عادت نداشته باشید. با این حال نگران نباشید، یادگیری راه رفتن بدون ترس و راحت در کفش‌های پاشنه بلند فقط کمی تمرین لازم دارد. این نکات مفید را دنبال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان مانند یک مدل قدم بردارید!
 

۱. قدم‌های کوچکتر بردارید.

قدم زدن با کفش‌های پاشنه‌دار مانند پیاده‌روی و راه رفتنی که از کودکی یاد گرفتید انجام دهید، نیست. با قدم‌های کوچک و آهسته، قدم بردارید. مطمئن شوید که زانوهای شما بیش از حد معمول خم نشوند. هرچه پاشنه‌ی کفش بلندتر باشد، گام‌هایتان را کوتاه‌تر کنید. سعی نکنید با برداشتن گام های بزرگ‌تر با آن مقابله کنید بلکه قدم های کوچک و ظریف باعث می‌شود راه رفتن شما طبیعی‌تر به نظر برسد و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

راه رفتن با کفش پاشنه بلند


۲. پاهای خود را از پاشنه پا تا انگشتان پا از زمین بردارید و قدم بزنید.

هدف این است که تا حد ممکن معمولی و طبیعی در کفش پاشنه بلند خود راه بروید. ابتدا پاشنه خود را به زمین بگذارید و انگشتان پا را به آرامی دنبال آن روی زمین بگذارید. 


۳. وضعیت ایستادن و راه رفتن خود را بهبود ببخشید. 

تصور کنید یک تکه رشته نامرئی وجود دارد که سر شما را به حالت ایستاده نگه داشته است. سر شما باید با ستون فقرات شما همسو باشد و چانه شما باید با زمین موازی باشد. هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند از نگاه کردن به پایین خودداری کنید!
شانه‌ها را به سمت عقب و پایین سوق دهید و بازوها را در کنار بدن خود و سمت پهلوها آرام نگه دارید. 
زانوها را کمی خم کنید، تا حالت طبیعی خود را حفظ کنند. هنگام راه رفتن پاها را نزدیک هم نگه دارید و انگشتان پا مستقیماً به سمت جلو باشند.

چگونه با کفش پاشنه بلند بدون خستگی  راه برویم


۴. تصور کنید در امتداد یک خط نامرئی قدم برمی‌دارید.

مدل های Catwalk معمولاً یک پا را کمی جلوتر از پای دیگر قرار می‌دهند. بهترین راه برای دستیابی به قدم زدن جذاب هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند این است که وانمود کنید روی یک خط مستقیم خیالی یا طناب باریک قدم می‌زنید.
یک پا باید مستقیم از مقابل پای دیگر پایین بیاید، در حالی‌که انگشتان انگشت شما مستقیم رو به جلو هستند. 


۵. پوشیدن کفش پاشنه دار در محیط خانه را تمرین کنید.

یک روز کفش‌های خود را در خانه بپوشید. این کار نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که به پوشیدن آنها عادت کنید، بلکه باعث می‌شود تا کف آن کمتر لغزنده باشد. اطمینان حاصل کنید که همه کارهایی را که معمولاً هنگام راه رفتن در خانه انجام می‌دهید، مانند: راه رفتن، توقف وچرخش با این کفش ها نیز انجام می‌دهید.


۶. هنگام پایین آمدن از پله‌ها بیشتر مراقب باشید.

هنگام پایین آمدن از پله‌ها، کل پای خود را روی هر پله قرار دهید، اما هنگام بالا رفتن، فقط  قسمت جلوی پای‌تان را روی هر پله قرار دهید. 


۷. ایستادن روی پاشنه پا را تمرین کنید.

شما نه تنها باید راه رفتن با پاشنه پا را بیاموزید، بلکه باید از نحوه ایستادن با کفش پاشنه بلند نیز آگاه باشید. ممکن است ساده به نظر برسد، اما بسیاری از خانم ها هنگام عکس گرفتن یا ایستادن، نمی دانند با پاهای خود چه کنند. در این مورد تمایز کفش با کیفیت با سایر کفش‌ها آشکار می گردد زیرا داشتن کفش راحت در این امر و ایستادن راحت روی پاشنه بسیار مهم است.
برای ایستادن صحیح روی پاشنه، وزن خود را روی انگشتان یک پا بیندازید و به محض خسته شدن آن پا، پاها را تغییر دهید تا وزن شما روی پای دیگر قرار گیرد.





نظرتان را بنویسید


*
*
*

مشاوره و راهنمایی 09365962575