دسته بندی کالاها

اینستاگرام کفش
تخفیف ها رو از دست نده

دسته بندی کالاها

نکاتی که باید قبل از خرید کیف چرمی به آنها توجه کنید

نکاتی که باید قبل از خرید کیف چرمی به آنها توجه کنید

مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید کیف چرمی به آنها توجه کنید.

در این مقاله نکات کلیدی که باید قبل از خریدن کیف چرم خود در نظر بگیرید، گردآوری شده است. با ما همراه باشید.

۱.نوع چرم مورد استفاده

مانند کفش چرم و کت چرمی، شما می خواهید کیفی را انتخاب کنید که از چرم طبیعی و با کیفیت ساخته شده باشد. چرمی مرغوب می‌باشد که پس از سالها و سالها استفاده، هنوز هم بسیار خارق العاده به نظر برسد.
از خرید کیف هایی که از چرم مصنوعی و بی کیفیت ساخته شده اند، خودداری کنید. در تولید این کیف ها در واقع از ضایعاتی از چرم که با مواد شیمیایی و پلاستیک ترکیب می‌شوند، استفاده شده است.
این روزها فروش کیف با چرم بی کیفیت  کاملاً رایج است و افراد فروشنده سعی می کنند آنها را به عنوان محصولات چرم معتبر معرفی کنند. مراقب باشید هرچند قیمت آنها پایین است اما ارزش هزینه کردن ندارند.
نکات خرید کیف چرمی

۲.کشور،شهر مبدا و ساخت

بسیاری از اوقات ، منشا چرم کیفیت کیف را تعیین می کند. ما برخی از کشورها و شهرها را می شناسیم که به طور مداوم چرم با کیفیت تولید می کنند مانند چرم تبریز . تاریخ نشان می دهد که شهر تبریز سابقه خوبی در زمینه تولید چرم طبیعی و با کیفیت دارد.

۳.دوام و دوخت
دوخت کیف چرمی

بهترین کیف های چرمی از با دوام ترین چرم ها تولید می شوند. در تولید کیف های چرمی دو مورد باید در نظر گرفته شود: (۱) انتخاب دقیق چرم و (۲) دوخت دقیق.
کیف ایده آل می تواند تا وزن خاصی را تحمل کند، بدون اینکه بافت آن تضعیف شود یا شکل ظاهری آن تغییر کند. 
دوخت روی کیف باید صاف و بدون نخ های گشاد باشد. مهم است که سطح داخلی و خارجی با دوخت های ظریف و تمیز تولید شوند. دسته ها نیز باید از طریق دوخت تقویت شده یا با وسایل فلزی به بدنه متصل شوند.
 

۴.اجزای مختلف کیف

قبل از خرید کیف چرمی ، کیفیت همه قطعات کوچک را بررسی کنید. اینجا ویژگی هایی که باید بسیار به آنها توجه کنید آورده شده است:
  1. - سگک
  2. - دسته
  3. - قفل
  4. - حلقه های فلزی
  5. - اتصالات بند شانه
  6. - زیپ
    (توجه داشته باشید که زیپ های فلزی از کیفیت بهتری نسبت به زیپ های پلاستیکی برخوردار هستند)
برای خرید آنلاین کیف ، در عکس ها بزرگنمایی کنید تا بتوانید قسمت های جداگانه را بررسی کنید. همچنین به یاد داشته باشید به تصاویری که کیف را با زیپ بسته و باز نشان می دهد را ببینید.

۵.رنگ

رنگ های مختلف کیف چرمی

در اینجا جزئیاتی از رنگ های معمول کیف چرمی و محیط هر یک از این موارد آورده شده است: سیاه ، قهوه ای تیره ، عسلی و قهوه ای روشن.
سیاه و قهوه ای تیره برای محیط های حرفه ای و رسمی مناسب می باشند. این کیف ها به شما احساس اقتدار و قدرت را القا می کنند. قهوه ای روشن تر و عسلی با فضای کار راحت تر و معمول تر مطابقت دارد.
رسمی ترین گزینه سیاه است، زیرا تکمیل کننده ی سایر لباس ها می باشد و با هر رنگی مطابقت دارد. اما به خاطر داشته باشید که چرم قهوه ای تیره (شکلاتی) یکی دیگر از گزینه های مناسب می باشد. 
از خرید کیف هایی که بیش از دو  رنگ مختلف دارند یا دوخت با رنگ متضاد دارند خودداری کنید. این کیف ها بسیار پر زرق و برق دیده می شوند. کیف های تک رنگ مطمئن ترین و مناسب ترین انتخاب می تواند باشد.
 


نظرتان را بنویسید


*
*
*

مشاوره و راهنمایی 09365962575